پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119784
چرا مديران پرسپوليس به زندان مي‌افتند؟!
تاریخ انتشار : 1393/09/19 11:54:12
نمایش : 1215
حميدرضا سياسي به دليل لغو يکطرفه قرارداد و طبق ماده يک قانون تشديد مجازات مرتکبين ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداري مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخيص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غيرمصوب فروردين ۱۳۸۰ به زندان رفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا سياسي به دليل لغو يکطرفه قرارداد و طبق ماده يک قانون تشديد مجازات مرتکبين ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداري مصوب سال ۱۳۶۷ مجمع تشخيص مصلحت نظام و قانون مجازات انتقال راجع به مال غيرمصوب فروردين ۱۳۸۰ به زندان رفت. شاکي اصلي اين پرونده، شرکت بهنام پيشروي کيش بود و براي دادخواهي تصميم به زنداني کردن سياسي گرفت.

اين مسائل براي سياسي به غير از مجازات حبس يك ماهه (البته اگر تا آن زمان تكليف اين پرونده مشخص نشود) دردسرهاي ديگري نيز در پي خواهد داشت. اولين مسئله، بحث از دست دادن مديرعاملي باشگاه پرسپوليس است. طبق آخرين اخبار كه از يك منبع موثق نزديك به وزارت ورزش به دست‌مان رسيد، سياسي در صورت بازگشت از زندان، صندلي مديرعاملي پرسپوليس را از دست داده و بايد ‌فرد ديگري را جاي خود ببيند.

البته در همين مدت هم اين اتفاق افتاده و هيأت‌مديره جديد پرسپوليس شامل حسين كلاني، جعفر كاشاني و مهدي خواجه‌وند (مونسان ديگر علاقه زيادي به حضور پررنگ در جلسات نشان نمي‌دهد، سياسي هم در زندان است) يك ‌فرد ديگر بين خودشان را به عنوان جانشين مديرعامل انتخاب كرده‌اند تا كارهاي مديريتي باشگاه را پيش ببرد. با اين حال سياسي برگردد، بايد از باشگاه پرسپوليس جدا شود و امكان ادامه همكاري اين باشگاه با سياسي، بسيار كم است.

از طرف ديگر حميد درخشان كه مطمئن بود به خاطر پيروزي در دربي تا پايان فصل بيمه است و هيچ‌كس حق ندارد او را از مربيگري در پرسپوليس خلع كند نيز در تيررس تغييرات قرار گرفته است. درخشان به خاطر نتايج نه‌چندان خوب طي هفته‌هاي اخير مورد انتقاد پيشكسوتان قرار گرفته و همين مسئله، پايه‌هاي ماندن او را تضعيف مي‌كند. به خصوص كه مهم‌ترين حامي درخشان يعني سياسي در صورت بازگشت نيز پستي در پرسپوليس نخواهد داشت و باشگاه بايد به انتخاب مديرعامل ديگري فكر كند.

سؤال هواداران پرسپوليس
چرا مديران پرسپوليس به زندان مي‌افتند؟!
حميدرضا سياسي حداقل چهارمين مديرعامل پرسپوليس است كه راهي زندان مي‌شود و كارش به دادگاه و ... مي‌افتد. اينكه چقدر از اين دادگاهي شدن‌ها و زندان رفتن‌ها به فوتبال ربط دارد را نمي‌دانيم اما مردم و هواداران پرسپوليس مي‌پرسند چرا بيشتر اين اتفاقات در پرسپوليس مي‌افتد و در ساير تيم‌ها خبرهاي اين‌چنيني كمتر است. اگر سعيد شيريني را هم جزو بدنه مديريتي سابق پرسپوليس قلمداد كنيم، بايد بگوييم طي ۷، ۸ سال گذشته ۵ مدير پرسپوليسي راهي زندان شده‌اند و از اين حيث قرمزها صاحب يك ركورد هستند كه بعيد است حالاحالاها شكسته شود. به اينكه چه تعداد از اين مديران حق‌شان بوده راهي زندان شوند، كاري نداريم چون رئيس دادگاه‌ها بايد قضاوت كنند كه مي‌كنند اما واقعاً كسي نمي‌داند چرا فقط مديران پرسپوليس زنداني مي‌شوند و به دردسر مي‌افتند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html